فعالیت کمیته پشتیبانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در ۴ حوزه ویژه

مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این‌که وظایف این کمیته به حوزه‌های خدمات خودرویی، مخابرات، پوشش وظایف ستاد و تدارکات و کارپردازی محدود می‌شود، گفت: تأمین و پوشش درخواست‌های کمیته‌های ستاد خدمات سفر نیز توسط این کمیته انجام می‌شود.

محمدعلی خبوشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان همزمان با آغاز به‌کار ستاد، فعالیت خود را آغاز کرد و وظایف آن به حوزه‌های خدمات خودرویی، مخابرات، پوشش وظایف ستاد و تدارکات و کارپردازی محدود می‌شود.

وی با اشاره به بخش تدارکات و کارپردازی کمیته تدارکات و پشتیبانی، اضافه کرد: درخواست‌های خرید، تأمین و پوشش درخواست‌های کمیته‌ها شامل پذیرایی، میان‌وعده و وعده‌های غذایی اعضای ستاد خدمات سفر و سایر درخواست‌های خرید توسط این کمیته انجام می‌شود.

مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه خدمات خودرویی و ترابری کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان توسط کمیته تدارکات و پشتیبانی برنامه‌ریزی و انجام می‌شود، گفت: ترابری ستاد خدمات سفر با خودروهای شهرداری و تعدادی خودروی استیجاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تأمین و تعمیر خودروهای مالکیتی شهرداری و افزایش ساعت کاری خودروهای استیجاری مناطق به‌ویژه مناطق ورودی شهر همچون مناطق دو، هفت، ۹، ۱۲، ۱۳ و ۱۵، نیز در حوزه وظایف کمیته پشتیبانی و تدارکات است.

خبوشانی با بیان این‌که برقراری ارتباط بی‌سیم و باسیم بین نیروها و کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نیز توسط کمیته پشتیبانی و تدارکات انجام می‌شود، افزود: تعمیر و راه‌اندازی بی‌سیم‌های دستی و خودرویی کمیته‌های این ستاد، در اختیار قرار دادن بی‌سیم‌های امانی به کمیته‌هایی که درخواست داشتند، تجهیز باغ فدک به سیستم گسترده مخابرات و تلفن برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به درخواست مراجعه‌کنندگان، راهنمایی مسافران نوروزی و ارجاع به سامانه ۱۳۷، برقراری ارتباط بین کمیته‌ها، اطلاع‌رسانی به اعضای ستاد و مسافران حاضر در باغ فدک از جمله اقدامات و وظایف این کمیته است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های بخش خدمات نیز توسط نیروهای خدماتی انجام شده است و امیدواریم به عنوان یکی از کمیته‌های پشتیبانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، رضایت شهروندان و مسافران را جلب کنیم.

کد خبر 564113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.