چیز زیادی درباره سپاهان نمی‌دانم/ انتظار داشتم میزبانی را از عربستان بگیرند!

از درخشش در آزادی مقابل پرسپولیس تا گلزنی در برابر استقلال و تراکتور؛ "دراگان چران" قاتل‌بالفطره پیکان حمله پاختاکور است که مراقبت از او در سال‌های اخیر به چالش نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بدل شده است و حال این بار باید در مصاف با تیم ایرانی دیگری یعنی سپاهان خود را محک بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از دو هفته دیگر سپاهان و فولاد باید در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا روند و پاختاکور، یکی از رقبای قدرتمند طلایی‌پوشان اصفهانی است. این تیم ازبکستانی به همراه الدحیل و التعاون باید در شهر برَیده عربستان سعودی دور گروهی ACL را سپری کنند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دراگان چران کاپیتان، شماره ۱۰ و مهاجم همیشه زهردار صربستانی پاختاکور است که قطعاً چشم امید ازبک‌ها در مسابقات پیش رو به او دوخته شده است. چران در سال‌های اخیر بارها در مصاف با تیم‌های ایرانی به میدان رفته و در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان موفق به گشودن دروازه استقلال و تراکتور شده است. این مهاجم ۳۴ ساله صربستانی با قد و قامت ۱۹۰ سانتی‌متری، در سه فصل حضورش در لیگ ازبکستان سه بار با بیش از ۲۰ گل زده عنوان آقای گلی را تصاحب کرده است و غفلت از او حتی برای کسری از ثانیه، می‌توانید نویدکیا و شاگردانش را به دردسر بیندازد. به بهانه دیدار پیش روی سپاهان و پاختاکور خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با دراگان چران انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم:

نظرت درباره کیفیت گروهی که در لیگ قهرمانان این فصل در آن قرار دارید، چیست؟

گروه بسیار قوی و باکیفیتی است. رقابت و بازی کردن مقابل چنین تیم‌های خوبی قطعاً جذاب خواهد بود.

چیز زیادی درباره سپاهان نمی‌دانم/ انتظار داشتم میزبانی را از عربستان بگیرند!

یکی از هم‌گروهی‌های شما، سپاهان از ایران است که باید دو بار به مصاف این تیم بروید. چقدر سپاهان را می‌شناسی؟

چیز زیادی درباره سپاهان نمی‌دانم. با این حال بازی‌های آن‌ها را تماشا خواهیم کرد و سپس خواهیم توانست به جمع‌بندی درستی در خصوص این تیم دست پیدا کنیم.

در سال‌های گذشته بارها با پاختاکور مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته‌ای و حتی موفق به گلزنی مقابل تراکتور شدی. سطح کیفی تیم‌های ایرانی را چطور می‌بینی؟

تیم‌های ایرانی قدرتمند و اهل رقابت هستند. به علاوه آن‌ها کیفیت خوبی دارند و از مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی بالایی برخوردار هستند.

چیز زیادی درباره سپاهان نمی‌دانم/ انتظار داشتم میزبانی را از عربستان بگیرند!

همان‌طور که می‌دانی لیگ قهرمانان امسال همانند دو فصل گذشته باز هم قرار است به شکل متمرکز برگزار شود. آیا این شیوه جدید را می‌پسندی؟

این سبک از مسابقات که به صورت متمرکز در یک شهر یا کشور برگزار می‌شود برای ما عنوان بازیکن اصلاً خوب نیست؛ چرا که باید در بازه زمانی کوتاهی در دیدارهای متعددی به میدان برویم.

چیز زیادی درباره سپاهان نمی‌دانم/ انتظار داشتم میزبانی را از عربستان بگیرند!

آیا ازبکستان، ایران و قطر برای میزبانی از این گروه شایسته‌تر نبودند؟

بله، واقعاً انتظار داشتم میزبانی عربستان را تغییر دهند اما متأسفانه AFC این کار را انجام نداد.

گفت‌وگو و ترجمه از: سروش فدایی، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 564109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.