مشکلات بانکی و بوروکراسی اداری مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: ‌بوروکراسی اداری و مشکلات بانکی را از مهمترین و اصلی‌ترین مشکلات شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان دانست و گفت: این مشکلات باید با سرعت حل شود زیرا باعث کندی انجام کارها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصفهانی در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌ها است که مقام معظم رهبری شعار سال را با نگاه اقتصادی تعیین می‌کنند که این امر اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد؛ چراکه باید در مسائل اقتصادی قوی و خودکفا باشیم.

وی افزود: دستگاه قضائی تلاش خود را در راستای تحقق فرمان رهبری سوق خواهد داد و در این راستا از شرکت‌های دانش‌بنیان که در مسیر اشتغال‌زایی گام برمی‌دارند، بیشترین حمایت را خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان این‌که اگر بهترین بهره‌وری از تولید را داشته باشیم بهترین کیفیت و در نتیجه اشتغال‌زایی را نیز شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از تحریم‌ها و آسیب‌هایی که کشور درگیر آن است نجات یابیم، ناگزیر هستیم که از تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی حمایت کنیم.

وی از شناسایی تمام شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان خبر داد و از آنها دعوت کرد تا در جلسه‌ای مشکلات آنها بررسی شود و در نهایت برای حل مشکلات آنها تصمیماتی اتخاذ شود.

اصفهانی گفت: بوروکراسی اداری و مشکلات بانکی از مهمترین و اصلی‌ترین مشکلات شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان است که باید با سرعت حل شود، زیرا این مشکلات باعث شده است اقدامات و روند فعالیت‌های آنها با کندی روبه‌رو شود و وقتی این موانع برطرف شود خود به خود بهتر عمل خواهد شد.

کد خبر 564103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.