راهکار رهایی بویین‌میاندشت از بن‌بست چیست؟

شهردار بویین‌میاندشت گفت: ساماندهی تونل بویین میاندشت- خوانسار و لاین کندرو در ضلع جنوبی علاوه بر رهایی شهر از بن‌بست زمینه را برای اشتغال و رفع بیکاری جوانان شهرستان فراهم می‌کند.

سید احمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ اولویت شهرداری پرداختن به اصول شهرسازی، طرح بازآفرینی شهری و حفظ الگوهای معماری و شهرسازی و پیگیری طرح تفصیلی شهر است.

وی افزود: ایجاد کارگروه سیما و منظر شهری، استفاده از تخصص نخبگان شهرستان در زمینه معماری و شهرسازی، محیط زیست و مبلمان شهری و بها دادن به جوانان از رویکردهای شهرداری در سال ۱۴۰۱ است.

شهردار بویین میاندشت با بیان اینکه اکنون وضعیت نسبی در شهرداری در تمام زمینه‌ها با اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، محیط زیست و پسماند برقرار است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی میان مدت در دوره چهارساله شورای ششم می‌تواند راهگشای مشکلات در رهاسازی شهر از بن بست باشد.

عبدالهی تصریح کرد: ساماندهی تونل بویین میاندشت- خوانسار و لاین کندرو در ضلع جنوبی برای تردد مسافران از استان مرکزی به سمت خوزستان، علاوه بر رهایی شهر از بن‌بست زمینه برای اشتغال و رفع سایه بیکاری جوانان را فراهم می‌کند.

کد خبر 564084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.