گوشی تاشو هواوی میت X3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو هواوی میت X3 از طراحی تاشو رو به داخل بهره خواهد برد و نمایشگر این محصول از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوایل ماه جاری میلادی، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هواوی در حال تولید گوشی تاشو میت X3 است. از آنجایی که این محصول تاییدیه TENNA چین را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. هواوی میت X3 از طراحی تاشو رو به داخل بهره خواهد برد و نمایشگر آن از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو هواوی میت X3 به تراشه Kirin 9000 4G مجهز خواهد شد، با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل هارمونی یعنی ۲.۰.۱ اجرا می‌شود و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ معرفی گوشی تاشو هواوی میت X3 در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت هواوی سال گذشته گوش میت X2 4G را در ماه ژوئن معرفی کرد، سپس این محصول در ماه جولای در دسترس کاربران قرار گرفت. به همین دلیل، احتمال دارد که گوشی تاشو هواوی میت X3 4G مانند X2 در ماه ژوئن معرفی شود. گوشی میت X2 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۵ اینچی ۹۰ هرتزی OLED، تراشه Kirin 9000، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، این محصول از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 564068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.