فعالیت ۴۵۰ نفر از کارکنان شهرداری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

مسئول کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ۴۵۰ نفر از کارکنان در شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعت در سه شیفت فعال هستند، تصریح کرد: ۱۶ ستاد اجرایی در کمیته‌های مختلف برای تمام مخاطبان برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با رادیو فدک، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت خود را از بیست‌وششم اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و تا دوازدهم فروردین‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ۴۵۰ نفر از کارکنان در شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعت در سه شیفت فعال هستند، تصریح کرد: ۱۶ ستاد اجرایی در کمیته‌های مختلف برای همه مخاطبان برنامه‌ریزی می‌کنند.

مسئول کمیته اداری و سرمایه انسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی در منطقه هفت شهرداری که فعال در همین مجموعه باغ فدک است خدمت‌رسانی به میهمانان را بر عهده دارند ادامه داد: کمیته فرهنگی نیز با دارا بودن ۱۱۰ عضو بیشترین تعداد نفرات را برای خدمت‌رسانی در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: کمیته ایمنی نیز اطلاعیه‌هایی را در قالب بروشور آماده کرده و با یادآوری بایدها و نبایدها نکاتی را به میهمانان نوروزی در راستای حفظ ایمنی و سلامت متذکر شده است که امیدوارم مسافران با رعایت آنها همکاران ما را در خدمت‌رسانی یاری کنند.

سلطانی زاده از مسافران خواست در نظر سنجی‌ها شرکت کنند، زیرا بازخورد این دیدگاه مدیریت شهر و ستاد را در ارائه خدمات بهتر یاری خواهد کرد.

کد خبر 564064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.