هسته مرکزی شهر اصفهان گنجایش تردد زیاد خودرو را ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های پارک حاشیه خیابان‌ها در هسته مرکزی کلان‌شهر اصفهان در وضعیت اشباع قرار دارد، گفت: گنجایش تردد زیاد خودرو در این محدوده وجود ندارد و مسافران و شهروندان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های پارک حاشیه خیابان‌ها در هسته مرکزی کلان‌شهر اصفهان در وضعیت اشباع قرار گرفته است و به همین علت گنجایش تردد زیاد خودرو در این محدوده وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به افزایش قابل توجه حجم سفرها به شهر اصفهان و بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری، با ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر اصفهان مواجه هستیم و تقریباً در ساعات ظهر و غروب تردد در این محدوده با مشکل مواجه است.

عزیمت به مرکز شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به ناکافی بودن فضاهای پارک برای این حجم از خودروها، به مسافران و مراجعه‌کنندگان به هسته مرکزی توصیه می‌شود در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی، خودرو خود را در پارکینگ‌های داخلی شهرستان پارک و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ شب آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند، خاطرنشان کرد: توقف جلوی درب منازل منجر به نارضایتی ساکنان این منازل می‌شود و از شهروندان و مسافران نوروزی خواسته می‌شود از این اقدام جداً خودداری کنند.

کد خبر 564028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.