اعزام چهارمین کاروان راهیان نور کاشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: چهارمین کاروان راهیان نور کاشان شامل ۳۰۰ دانش آموز و خانواده‌ها در قالب ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در برنامه کاروان راهیان نور امسال تا کنون بیش از هزار و۳۰۰ نفر اعزام و تا دوازدهم فروردین نیز ۸۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: امسال با تمام تمهیداتی که اندیشیده شده قرار است شرکت کنندگان در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه و هویزه دیدن می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور، تأکید کرد: دشمن جنگ شدید ادراکی و شناختی را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و جوانان را مورد هجمه قرار داده است.

وی ادامه داد: به همین خاطر نیاز داریم تا جوانانمان را به کربلای ایران ببریم تا با توجه به فضای معنوی حاکم در آنجا، روح آن‌ها صیقل داده شود.

اکبری خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل شهدا و امام شهدا وظایفی را داریم و اگر به این موضوع توجه نکنیم باید در دنیا و آخرت پاسخگوی آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پس از دو سال اردوهای راهیان نور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سر گرفته شده است افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهیدان والامقام کشورمان به دست آمده است.

کد خبر 564021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.