هراس دشمنان از کشورمان به دلیل فرهنگ شهادت‌طلبی مردم است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترس دشمنان ما از کشورمان تنها مربوط به سلاح‌ها و قدرت نظامی ما نیست، بلکه بیشتر از مردمی می‌ترسند که همواره آمادگی شهادت را دارند و از پیر و جوان جان خود را برای حفظ کشور و انقلاب فدا می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری صبح روز شنبه _ششم فروردین_ در دیدار نوروزی با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در محل نمازخانه ستاد مرکزی بنیاد برگزار شد، با تبریک سال نو و میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: همه ما وظیفه سربازی حضرت ولی عصر (عج) را داریم و ظهور و غیبت ایشان نباید برای ما فرقی داشته باشد و همواره باید خود را سرباز آماده ایشان بدانیم.

وی افزود: افتخار و توفیق خدمت و حضور در زیر سایه شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران نصیب ما شده است و باید از این موقعیت بهترین بهره را ببریم و از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که امنیت جامعه تنها دغدغه مربوط به یک مقطع تاریخی نیست، خاطرنشان کرد: تمام دوران تاریخ امنیت انسان‌ها در خطر قرار می‌گیرد، کما اینکه امروز نیز شاهد چنین موضوعی هستیم که به سادگی امنیت جوامع تهدید می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شکری ادامه داد: ترس دشمنان ما از کشورمان تنها مربوط به سلاح‌ها و قدرت نظامی ما نیست، بلکه بیشتر از مردمی می‌ترسند که همواره آمادگی شهادت را دارند و از پیر و جوان جان خود را برای حفظ کشور و انقلاب فدا می‌کنند.

کد خبر 563997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.