وزش باد شدید و کاهش دما ادامه دارد/استقرار جوی آرام از اواسط هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: امروز و فردا وزش باد شدید و کاهش دمای هوا ادامه دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته روی استان اصفهان است و امروز در اکثر مناطق استان، قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های روز به ۱۹ درجه و خنک‌ترین ساعت‌ها به سه درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه استان را خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه اعلام کرد و گفت: بویین و میاندشت با دمای منفی شش درجه سانتی گراد سردترین شهرستان است. همچنین وزش باد امروز نسبت به روز گذشته کمتر است و در مناطق شرقی احتمال گرد و خاک نیز وجود دارد.

علی‌عسگریان با اشاره به این که از اواسط هفته هوا آرام‌تر می‌شود، ادامه داد: امروز و فردا وزش باد شدید و همچنین تنش دمایی که شب گذشته اتفاق افتاد ادامه دارد و تا سه روز آینده دمای هوا یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت اما هفته آینده هوا گرم‌تر خواهد بود و افزایش محسوس دما انتظار می‌رود.

کد خبر 563971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.