فراخوان مناقصه برای اجرای طرح جایگزینی کولرهای گازی فرسوده

شرکت توانیر از شرکت‌های توانمند در طرح جایگزینی کولرهای گازی فرسوده با کولرهای گازی با کارایی بالا حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت توانیر، این شرکت به منظور حمایت از بخش خصوصی و غیردولتی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در تأمین و جایگزینی کولرهای گازی با بازدهی بالا با کولرهای گازی فرسوده را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت – بخش مناقصه منتشر کرد.

بر این اساس شرکت توانیر در نظر دارد پس از ارزیابی کیفی اسناد شرکت‌های توانمند و واجد شرایط، مناقصه عمومی تأمین ۵۰ هزار کولر گازی با کارایی بالا و جایگزینی آن‌ها با کولرهای گازی فرسوده را برگزار کند.

شرکت‌های علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند تا بیست‌وچهارم فروردین امسال اسناد مرتبط را از سامانه مذکور به نشانی https://etend.setadiran.ir دریافت کنند.

طرح «جایگزینی یک میلیون کولر گازی فرسوده با کولرهای گازی با بازده بالا» بر اساس مجوز شورای اقتصاد و در راستای استفاده از ظرفیت‌های ماده «۱۲» قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور انجام می‌شود.

در این طرح، کولرهای گازی فرسوده مشترکان در مناطق جنوبی کشور با انواع بهینه و کارا جایگزین خواهد شد و فقط یک سوم هزینه آن، اقساطی از مشترک دریافت و باقی‌مانده هزینه اجرای طرح از محل صرفه‌جویی سوخت حاصله و منابع داخلی صنعت برق به سرمایه‌گذار پرداخت می‌شود.

کد خبر 563969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.