واگذاری ۲۶ دستگاه تاکسی به رانندگان هشتگرد

شهردار هشتگرد گفت: ۲۶ دستگاه تاکسی در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به رانندگان این شهر تحویل داده شد.

علی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک سال نو، از واگذاری ۲۶ دستگاه تاکسی به رانندگان هشتگرد خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شده است.

وی با بیان این‌که حوزه حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین بخش‌های مدیریت شهری است، افزود: با رشد جمعیت شهرنشین و نیاز شهروندان به حمل‌ونقل به ویژه حمل‌ونقل برون‌شهری، این بخش روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

شهردار هشتگرد خاطرنشان کرد: توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، راه‌اندازی خطوط تاکسی، رفع ترافیک معابر اصلی شهر با اصلاح هندسی و ارتقای وضعیت معیشتی رانندگان از اهداف مدیریت شهری بوده و این طرح‌ها با حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است.

یعقوبی از خدمات و زحمات سرپرست سازمان حمل‌ونقل و کارکنان این سازمان برای رنگ‌آمیزی جداول، تعمیر، تعویض و نصب علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی معابر، آشکارسازی سرعت‌گیرها و آرام‌سازی معابر در ایام تعطیلات تقدیر کرد و ادامه داد: طی ماه‌های اخیر اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه حمل‌ونقل انجام گرفته و تعامل و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس راهور، موجب ایجاد تغییرات محسوسی در شهر شده است.

وی افزود: جابه‌جایی ایستگاه‌های تاکسی با جانمایی مناسب، ایجاد پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی و اصلاح هندسی معابر و میادین از برنامه‌هایی است که هزینه اجرای آن در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده و انتظار می‌رود با انجام این اقدامات شاهد بهبود وضعیت ترافیک و حمل‌ونقل در شهر باشیم.

کد خبر 563955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.