تصمیم مهم ستاره رئال مادرید بعد از جام جهانی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _شنبه، ششم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

گرت بیل پس از گذراندن جام جهانی تابستان امسال همراه با تیم ملی فوتبال ولز در کشور قطر، درباره آینده بلندمدت ورزشی خود تصمیم مهمی اتخاذ خواهد کرد.

پس از نمایش‌های ضعیف؛ ادن هازارد در اسپانیا به عنوان "گرت بیل بعدی" لقب گرفته است، در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که او می‌خواهد دو سال پایانی قرارداد خود را با رئال مادرید سپری کند.

هازارد قرار است در یک ناکامی دیگر، دیدار مجدد خود با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، زیرا او تحت عمل جراحی در نازک نی راست خود قرار خواهد گرفت.

تصمیم مهم ستاره رئال مادرید بعد از جام جهانی!


مارسلو بیلسا سرمربی موفق آرژانتینی که سابقه کار در رده ملی را هم دارد، برای بازگشت سریع به دنیای مربیگری و رفتن به تیم ملی بولیوی، تنها چند هفته پس از اخراجش از لیدز یونایتد، آماده است.

گفته شده اگر مالک جدید تمام بدهی‌های معوقه باشگاه جدید خود را طبق قوانین EFL تسویه نکند، دربی کانتی که در حال حاضر روزهای تلخی را سپری می‌کند، فصل آینده با کسر امتیاز بیشتری روبرو خواهد شد.

دیلی تلگراف:

* پس از اینکه استفان پاگلیوکا، مالک بوستون سلتیکس به فهرست نهایی اضافه شدند، حالا داستان فروش باشگاه چلسی، به یک نبرد داغ چهار جانبه تبدیل شده است.

سان:

جورج کلونی، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس مطرح آمریکایی، به هواداران وین رونی در تیم فوتبال دسته دومی "دربی کانتی" گفته است که دوست دارد با خرید این باشگاه، به سرمربی تیم (وین رونی) کمک کند.

کارن بردی، نایب رئیس باشگاه وستهم انگلیس معتقد است که قانون "پنج تعویض" که وارد لیگ برتر می‌شود، اجتناب‌ناپذیر است.

تصمیم مهم ستاره رئال مادرید بعد از جام جهانی!

سران تیم فوتبال ولوز انگلیس، مذاکرات تمدید قرارداد با روبن نوس را آغاز کرده‌اند تا او را در تابستان امسال از چنگ آرسنال و تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن دور نگه دارد.

مادر روبرتو مانچینی پس از حذف ایتالیا از پلی‌آف جام جهانی به شکلی تحقیرآمیز، از انتخاب تیم پسرش به عنوان سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

دیلی میرر:

پس از حذف ایتالیا از پلی‌آف جام جهانی و ناکامی در سفر به قطر، احتمال اینکه منچستریونایتد رویکردی برای جذب روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدید داشته باشد را افزایش داده است.

سران تیم فوتبال منچستریونایتد نگران هستند که مارکوس راشفورد پس افت نگران‌کننده فرم بازی خود، به راحتی نتواند خودش را بازیابی کند.

لیورپول پس از اینکه محمد صلاح پیشنهاد قرارداد جدید برای تمدید را رد کرد و تیم‌هایی مانند بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به این انتقال چشم دوخته‌اند، واقعاً با مشکل مواجه شده است.

کد خبر 563946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.