پیاده‌روی مسافران نوروزی از منارجنبان تا کوه آتشگاه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: مسافران نوروزی از منارجنبان به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی تا کوه آتشگاه دومین بنای تاریخی این منطقه پیاده‌روی می‌کنند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسافران بعد از بازدید از عمارت زیبای منارجنبان به عنوان یکی از سازه‌های تاریخی شاخص غرب شهر اصفهان و پر بازدیدترین بنای تاریخی منطقه ۹ در نوروز ١۴٠١ در کل شهر اصفهان تا دومین بنای تاریخی کوه آتشگاه پیاده‌روی می‌کنند.

وی اضافه کرد: منارجنبان با دو مناره که هر کدام ۱۷ متر ارتفاع و ۹ متر عرض دارد، به عنوان یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان همیشه میزبان گردشگران از سراسر ایران و جهان بوده است و در نوروز ۱۴۰۱ نیز شاهد بازدید چشمگیر مسافران از این عمارت زیبا هستیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازی‌های گروهی، هیجان‌انگیز و مفرح می‌تواند بهترین گزینه برای سپری کردن اوقات در مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی باشد، افزود: مسافران بعد از پیاده‌روی در یک دورهمی دوستانه در ویژه برنامه جشنواره بازی‌های ورزشی و تفریحی ستاد هدایت غرب در منطقه ۹ اصفهان شرکت کردند.

وی با تاکید بر این‌که اجرای نمایش‌های خیابانی، بازی‌های فکری، خانوادگی، بومی و محلی، آموزش ساخت اوریگامی، رنگ‌آمیزی و نقاشی و رادیو ترکیبی از دیگر برنامه‌های در حال اجرای ستاد هدایت غرب اصفهان است، گفت: تمام عوامل اجرایی ستاد غرب در تلاش هستند تا میهمانان نوروزی سفری خوش و به‌یادماندنی از اصفهان در خاطر داشته باشند.

کد خبر 563931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.