احتمالا سامسونگ سومین سری گوشی‌های تاشو خود را معرفی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ احتمالا سری کاملا جدیدی از گوشی‌های تاشدنی خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ از اولین شرکت‌هایی بود که در بازار دستگاه‌های تاشدنی سرمایه‌گذاری کرد و موفق شد فروش خوبی برای گوشی‌های تاشو خود ثبت کند. شرکت سامسونگ در حال حاضر گوشی‌های تاشو خود را با عنوان گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ وارد بازار کرده است.

به نظر می‌رسد که دستگاه‌های سری گلکسی زد فولد مانند کتاب باز و بسته می‌شود، اما دستگاه‌های سری گلکسی زد فلیپ از طراحی به نام پوسته صدفی استفاده می‌کنند. شرکت سامسونگ به احتمال بسیار زیاد قصد دارد گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را وارد بازار کند، سال جاری نیز شاهد عرضه سومین سری از دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ خواهیم بود.

اخیراً سه کدنام منتسب به دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ، یعنی B4، Q4 و N4 در رسانه‌ها رؤیت شده است، شرکت سامسونگ سال گذشته برای گلکسی فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به ترتیب از B3 و Q3 استفاده کرده است، بنابراین می‌تواند حدس زد که N4 مربوط به دستگاه تاشدنی دیگر مربوط است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد دستگاه تاشدنی جدید خود را در تعداد کمتری نسبت به گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ تولید کند. سامسونگ طراحی‌های متنوعی در سال‌های اخیر در قالب پتنت بررسی کرده است که در تعدادی از آن‌ها شاهد نمایشگر رول‌شدنی و در تعدادی دیگر شاهد محصولاتی بوده‌ایم که از چند قسمت تا می‌شود. شاید N4 به محصولی اشاره داشته باشد که امکان دو بار تا کردن در آن وجود دارد.

کد خبر 563928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.