همکاری همه‌جانبه در راستای رسیدن به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌آید باید استاندار نیز در بحث دیرینه علم و فناوری که برای اصفهان مد نظر بود همکاری لازم را داشته باشد تا شرکت‌های دانش‌بنیان و تکنولوژی‌های های‌تک بتوانند در اصفهان مستقر شوند و فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به نظر می‌آید باید استاندار نیز در بحث دیرینه علم و فناوری که برای اصفهان مد نظر بود، همکاری لازم را داشته باشد تا شرکت‌های دانش‌بنیان و تکنولوژی‌های روز بتوانند در اصفهان مستقر شوند و برنامه‌ها را گسترش دهند. نیاز است علاوه بر استاندار سایر دستگاه‌ها نیز در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری لازم بدون تردید در کمترین زمان ممکن یک گام عملی برای شهر و استان اصفهان برداشته می‌شود و به تحقق شعار امسال نیز کمک خواهد کرد.

استقرار نامناسب شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در شهر اصفهان می‌توان اقدامات مؤثری را در زمینه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی انجام داد، در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان در مکان‌های نامناسب مستقر شدند و در این زمینه می‌توان از طریق بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز شرکت‌های دانش‌بنیان را به گسترش دامنه فعالیت‌های اشتغال‌آفرین ترغیب کرد.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که بسیار مهم بوده و شورای ششم شهر اصفهان در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه به آن موضوع را مد نظر قرار داده است؛ این است که شهرداری و سازمان‌های وابسته به سرعت به سمت تکنولوژی‌ها و دانش‌هایی پیش بروند؛ چرا که در شرکت‌های‌های مختلف علمی و تحقیقاتی به عنوان یک بنیان مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مباحثی مانند زباله و تکنولوژی‌های مانند امحای زباله و تکنولوژی‌هایی مربوطه به انرژی خورشیدی و تصفیه آب و پساپ که امر بسیار حیاتی برای اصفهان و فضای سبز آن است در اولویت قرار دارد، علاوه بر این هر گونه دانشی که بتواند کمک کند تا شهر اصفهان به سمت یک شهر هوشمند و فناورانه پیشروی داشته باشد مورد توجه قرار می‌گیرد و امید است شهروندان در آینده شاهد وقوع اتفاق‌های مؤثری در اصفهان باشند.

کد خبر 563920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.