بهار شادی و نشاط در قلمستان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ویژه برنامه "بهار شادی و نشاط در قلمستان" با حضور هنرمندان تئاتر در پارک قلمستان جنب ورزشگاه ملت برای مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای موسیقی سنتی و تئاتر حاجی‌فیروز و عمونوروز از دیگر برنامه‌ها در پارک قلمستان است.

وی با بیان این که آثار تاریخی ناشناخته‌ای در اصفهان وجود دارد که اغلب مردم از وجود آنها اطلاعی ندارند، تصریح کرد: یک گروه نمایش برای روایت آثار تاریخی ناشناخته در اصفهان نظیر عصارخانه شاهی در پارک قلمستان مستقر شده‌اند و درباره عمارت‌ها و بناهایی که در اصفهان وجود دارد و مردم از آن آگاهی ندارند، صحبت می‌کنند همچنین درباره تاریخ اصفهان در ادوار مختلف و آداب و سنن و آئین‌های خاص اصفهانی‌ها سخن می‌گویند و مراسم‌های اصفهان را برای مسافران نوروزی توضیح می‌دهند تا آنها بیشتر با مردم و سنت‌های این شهر فیروزه‌ای آشنا شوند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان این که آشنایی مسافران با برج قلمستان، زورخانه و محله‌های قدیمی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار گروه نمایش قرار دارد، گفت: برپایی غرفه صنایع دستی و سوغات اصفهان و غرفه کودک نیز یکی از اقدامات منطقه در پارک قلمستان است.

وی با اشاره به این که مسافران نوروزی از برنامه "بهار شادی و نشاط در قلمستان" استقبال خوبی کرده‌اند، اظهار کرد: این برنامه با هدف ارائه الگوی تفریح سالم در بین شهروندان برگزار می‌شود و به افراد برگزیده در مسابقات جوایزی از قبیل بازی‌های ساده که بتوان در منزل به همراه خانواده انجام داد، اهدا می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه" بهار شادی و نشاط در قلمستان" با حضور هنرمندان تئاتر روزهای دوم، چهارم، ششم و هشتم فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در جای جای پارک قلمستان جنب ورزشگاه ملت برای مسافران نوروزی برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین این برنامه‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها برگزار می‌شوند تا آنها با حضور در برنامه‌های شاد و متنوع پارک قلمستان بتوانند لحظاتی مفرح در کنار خانواده داشته باشند و از با هم بودن لذت ببرند.

صیرفی‌نژاد از اجرای نمایش‌های متنوع و شاد در ورزشگاه نیکان و سالن ورزشی دانشگاه آب و برق خبر داد و گفت: غرفه کودک صبح و عصر در این دو مجموعه دایر است و برنامه‌های متنوعی برای کودکان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی سازمان خدمات شهری و زیباسازی شهرداری، استقبال مسافران از برنامه‌ها را دو چندان کرده است، افزود: منطقه دو شهرداری اصفهان برای حضور مسافران تجهیز و آماده‌سازی شده است.

کد خبر 563893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.