نباید با یک شکست خودزنی کنیم/ زیر سوال بردن زحمات منصفانه نیست

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان گفت:تیم ملی در آستانه انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی قرار دارد و زیر سوال بردن تلاش ها و زحمات اعضای تیم در این مقطع منصفانه نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: ضمن قدردانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبی همراه و حامی تیم ملی بودند، باید بگویم یک سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بازیکنان با استراحت کافی برای تمرین فردا آماده شوند. خوشبختانه نتایج تست همه اعضای تیم از جمله خود من منفی بوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم تمرینات را به خوبی و با شادابی در مشهد آغاز کنیم و برای انجام بازی برابر لبنان آماده شویم.

استیلی همچنین اضافه کرد: متأسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده، تمرکز تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصاً بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند و به خوبی می‌دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان، برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن‌هم در شرایطی که تیم ما می‌تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: تلاش اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم، این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده شویم و با انجام یک بازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

کد خبر 563886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.