وقوع ۳ حادثه در روستای زیارت طی ۲۴ ساعت گذشته

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه مورد حادثه در روستای زیارت و جاده منتهی به روستا به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان اطلاع داده شد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد حادثه در روستای زیارت و جاده منتهی به روستا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: اولین حادثه ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه پانصد متر مانده به روستای زیارت اتفاق افتاد، درخت حاشیه جاده دچار حریق شد و سقوط کرد که موجب سد معبر و مشکل رفت و آمد خودروها در جاده می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با اعلام مردم به سامانه ۱۲۵، تیم عملیاتی ایستگاه شماره شش به محل حادثه اعزام و پس از اطفای حریق، درخت به وسیله تجهیزات مخصوص برش داده و به حاشیه خیابان کشانده شد تا مسیر جاده باز شود.

صفری با بیان اینکه دومین حادثه ساعت هشت و ۱۹ دقیقه به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد، تصریح کرد: در این حادثه خودرو تویوتا لندکروز در جاده زیارت بالاتر از یعقوبیه به علت سرخوردن و ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون شده و روی سقف قرار می‌گیرد که بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره شش به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: راننده بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شده و تیم عملیاتی با قطع کردن سر باطری خودرو و کشیدن نوار خطر محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: حادثه سوم حریق منزل مسکونی بود که ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه در پی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد.

صفری ادامه داد: با هماهنگی ستاد فرماندهی و با توجه به شدت حریق در گزارش‌های دریافتی، بلافاصله سه تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره شش و یک به محل اعزام شدند و تیم‌های اطفائی حاضر در محل اقدام به اطفای حریق کردند.

وی اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و این سه حادثه هیچ‌گونه مصدومی نداشته است.

کد خبر 563877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.