افزایش ۵۰ درصدی ترددهای نوروزی در قم

استاندار قم با تاکید به افزایش ترددهای نوروزی، گفت: در ورودی و خروجی‌ها در محورهای مواصلاتی قم از بیست‌وپنجم اسفندماه سال قبل تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری بیش از پنجاه درصد رشد کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی با اشاره به افزایش ترددهای‌نوروزی در قم، اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه سال قبل تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار ثبت سفر در قم انجام شده و در این مدت آمار حوادث و سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان این که ترددها در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی قم از بیست‌وپنجم اسفندماه سال قبل تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است، افزود: تلاش می‌شود سال جاری نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده در محورهای مواصلاتی استان برطرف شود. در کنار رفع نقاط حادثه‌خیز رانندگان باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه را نیز جدی بگیرند.

استاندار قم در خصوص خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری، خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل گرفته است و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

شاهچراغی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، گفت: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به اسکان مسافران اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 563872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.