عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم فروردین‌ماه

در این بسته خبری از خاموشی المان مینودر قزوین تا حرکت کارناوال شادی در فردیس و افزایش دو برابری تولید زباله در ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لزوم جلب اعتماد مردم در اجرای طرح‌های عمرانی

احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت با بیان اینکه جلب اعتماد مردم شهرداری را در کسب درآمد پایدار و اجرای طرح‌های عمرانی یاری می‌کند، گفت: یکی از راه‌های افزایش درآمد، تعامل و همکاری دوسویه شهروندان با شهرداری است.

خاموشی المان مینودر قزوین به وقت ساعت زمین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با رویداد جهانی "ساعت زمین" به منظور احترام به محیط زیست، تمام چراغ‌های روشنایی و نورپردازی‌های المان مینودر قزوین خاموش می‌شود.

رنگ‌آمیزی ۸۰ کیلومتر از جداول سطح شهر گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با اشاره به رنگ‌آمیزی ۸۰ کیلومتر از جداول سطح شهر، گفت: در راستای ساماندهی سیمای بصری شهر، ساماندهی زمین‌های بایر و تعیین پالت رنگی شهر با توجه به پیشینه‌های هنری و تاریخی موجود و استفاده از آن در سطح شهر، آغاز شده است.

گلکاری ۹ هزار و ۵۰۰ هزار مترمربع از فضای شهری خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ هزار مترمربع از عرصه‌های باز این شهر با هدف فضاسازی نوروزی با سه هزار سبد بنفشه و هشت هزار مینا چمنی و ۱۱ هزار گلدان شب بو آذین شد.

حرکت کارناوال شادی و نشاط نوروزی در فردیس

علی اصغر سلیمانی‌، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از حرکت کارناوال شادی و نشاط نوروزی در فردیس با اجرای برنامه‌های ویژه و متنوع به همت این سازمان در روز جمعه خبر داد.

آماده‌باش شهرداری رفسنجان در پی وزش طوفان شدید

محمدعارف پوراسدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از آماده‌باش نیروهای شهرداری برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از وزش طوفان در سطح شهر خبر داد.

اجرای مرحله نخست طرح ساماندهی سیما و منظر شهری ماسوله

یوسف نیرویی، شهردار ماسوله از اجرای مرحله نخست طرح ساماندهی سیما و منظر و رفع سد معبر در این شهر خبر داد و گفت: شهر ماسوله به لحاظ تاریخی و گردشگری، جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و از سال‌ها قبل زیباسازی سیما و منظر شهری، رفع سد معبر و ساماندهی دست‌فروشان، یکی از برنامه‌های مهم و دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری و از مصوبات شورای اسلامی شهر بوده است؛ بنابراین بر مبنای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و رعایت حقوق شهروندی، مرحله نخست طرح رفع سد معبر و ساماندهی معابر عمومی، فضاهای حجمی، دکه‌های و سایبان‌های ناهمگون انجام شده است.

نصب بنرهای شعار سال در سطح خرمشهر

شهرداری خرمشهر بنرهای مزین به شعار سال را در بیلبوردهای سطح شهر نصب و اکران کرد.

افزایش دو برابری تولید زباله در ساری

علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در خصوص فعالیت‌های حوزه خدمات شهری در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای نخستین سال جدید، اظهار کرد: در شهر ساری به طور میانگین در شبانه‌روز ۲۴۰ تا ۲۵۰ تن زباله تولید می‌شود.

کد خبر 563855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.