به‌دنبال افزایش جذب نیرو در واحدهای اقتصادی فعال هستیم

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای افتصادی فعال از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت عبدالملکی که امروز _جمعه، پنجم فروردین‌ماه_ به‌صورت سرزده وارد بندرعباس شده است، در بازدید از کارخانه صبا فولاد هرمزگان در بندرعباس، اظهار کرد: با بهره‌گیری از روش‌های مدیریتی جدید تنها در ماه اسفند تولید مجموعه صبا فولاد معادل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این که برای سال ۱۴۰۱ در زمینه کمک به معلولان و رفاه آنان و همین طور در زمینه کمک به رفع فقر در کشور برنامه ریزی کرده‌ایم، بیان داشت: امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کرده‌اند و لذا وظیفه خودمان می‌دانیم امسال تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم تا بتوانیم یک میلیون فرصت شغلی در سرفصل‌های مختلف در کشور محقق شود.

عبدالملکی گفت: افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای اقتصادی فعال از دیگر برنامه‌های وزارت کار است و تلاش می‌کنیم تا در حوزه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت کار، تحرک هرچه بیشتری برای این منظور خلق کنیم.

به گزارش ایمنا، «مجتبی معین وزیری» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این بازدیدها وزیر کار را همراهی می‌کند.

کد خبر 563853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.