سقوط ۸ درخت در پی وزش باد شدید در اصفهان

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در چهارمین روز از فروردین ماه سال‌جاری وزش باد شدید بهاری در اصفهان منجر به شکستگی هشت اصله درخت و ۲۶ دستک شد.

مجید عرفان منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید بهاری در اصفهان نیروهای فضای سبز شهرداری در حالت آماده‌باش هستند تا وزش باد کاهش یابد.

وی افزود: وزش باد شدید در روز چهارم فروردین منجر به سقوط هشت اصله درخت و ۲۶ دستک درخت شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت، اما متأسفانه به یک دستگاه خودرو شهروندان آسیب وارد کرد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه سقوط درختان و شکستگی دستک‌ها بیشتر ناشی از صدمات خشکسالی و آفت زدگی است، ادامه داد: از شهروندان و مسافران نوروزی خواهشمندیم در صورت مشاهده درخت در معرض شکستگی یا سقوط، موارد را سریعاً به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود هنگام وزش باد شدید، شهروندان و مسافران نوروزی از توقف و پارک خودرو زیر درختان کهنسال شهر اصفهان به ویژه در حاشیه زاینده‌رود به دلیل خطر آفرین بودن برخی درختان پرهیز کنند.

کد خبر 563812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.