گره کور ترافیک فردیس باز می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به وجود ترافیک در مرکز شهر و جاده ملارد، گفت: در سال جدید تعریف چندین پروژه از جمله احداث پل غیرهمسطح، افزایش وسایل حمل‌ونقل عمومی و راه‌اندازی خط BRT در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که امیدواریم تا پایان این دوره شورای اسلامی شهر به نتیجه برسد.

ابراهیم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات عمرانی مدیریت شهری فردیس، اظهار کرد: تاکنون اقدامات عمرانی فراوانی از جمله رسیدگی به مطالبات شهروندان در حوزه معبرسازی، احداث بلوار "کیاتل" انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهر فردیس در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی، ادامه داد: برای احداث پروژه‌های مختلف در راستای توسعه زیرساخت‌ها نیازمند همکاری بخش خصوصی هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه توسعه پارک‌ها، سرای محله و فضای سبز یکی از مسائلی است که تأثیر مستقیم در ایجاد شور و نشاط در شهر دارد، افزود: در راستای توسعه فضای سبز علاوه بر کاشت درخت در روز درختکاری و اهدای نهال رایگان به علاقه‌مندان مقرر شد تا فضای سبز، پارک و سرای محله با محوریت مناطق محروم فردیس در سال ۱۴۰۱ احداث شود.

وی در خصوص لزوم رفع معضل ترافیک شهر فردیس، تصریح کرد: در پی مهاجرپذیر بودن شهر فردیس و با توجه به کاهش آمار وسایل حمل‌ونقل عمومی شاهد افزایش بار ترافیکی در سطح شهر بودیم؛ در این راستا چندین پروژه از جمله احداث پل غیرهمسطح، افزایش وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس و راه‌اندازی خط BRT در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که امیدواریم تا پایان این دوره از شورای اسلامی شهر بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها محقق شود.

رنجبر با اشاره به آسفالت شدن معابر و خیابان‌های شهر پیش از آغاز سال ۱۴۰۱، ادامه داد: در طرح استقبال از بهار اقداماتی از جمله کاشت درخت و نهال، رنگ‌آمیزی جداول و وسایل ورزشی و تندرستی، کاشت گل، بررسی و بازسازی خیابان‌های فرعی، ترمیم آسفالت معابر اصلی و آسفالت شدن خیابان‌های خاکی در دستور کار قرار داشت.

وی اضافه کرد: طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی در سایه همدلی و وحدت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری به بار خواهد نشست و امیدواریم در این دوره از شورای اسلامی شهر این امر محقق شود تا شهروندان طعم واقعی استقلال مدیریت شهری را بچشند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اهمیت انتزاع شهر فردیس از کرج، تاکید کرد: مسئله انتزاع توسط اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرج چندین بار به بحث گذاشته شده است و در این راستا نتایجی نیز حاصل شد؛ با تحقق این امر اجرای پروژه‌های عمرانی با پیشرفت و تسریع قابل توجهی همراه خواهد بود.

کد خبر 563804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.