آماده‌سازی ورزشگاه نیکان و سالن دانشگاه آب‌وبرق برای اسکان مسافران

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از آمادگی این منطقه برای پذیرایی و خدمات دهی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی نیکان و سالن ورزشی دانشگاه آب و برق برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های منتهی به این دو مجموعه برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی از مهمترین اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت برپایی ۱۱۰ چادر مسافرتی در سالن ورزشی دانشگاه آب و برق، تصریح کرد: در این مجموعه هر شب حدود ۷۰ چادر مسافرتی برپا می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان افزود: آذین بندی، نصب بنر، گلکاری، نصب علائم ترافیکی و راهنمایی، استقرار سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه، استقرار کانکس نیروی انتظامی و راهنمایی فرهنگی و گردشگری، استقرار کانکس آشپزخانه، نصب کپسول‌های آتش نشانی و تابلوهای پریز شارژ تلفن همراه، تجهیز روشنایی محوطه درب ورودی و نظافت روزانه از مهمترین اقدامات انجام شده در این دو مجموعه است.

وی خاطر نشان کرد: ورزشگاه نیکان واقع در محله بابوکان نیز با ظرفیت ۵۰ چادر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزشگاه نیکان، گفت: نصب بنرهای خروج اضطراری و پیشگیری از خطر، نصب سینک ظرف‌شویی، استقرار کپسول‌های آتش نشانی و بستن قرارداد با بسیج برای کنترل ترددها در ورزشگاه نیکان از مهمترین اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

کد خبر 563800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.