منچستر با برونو به توافق رسید

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، پنجم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* برونو فرناندز ستاره پرتغالی شیاطین سرخ، به امضای قرارداد جدید پنج ساله جدید با منچستریونایتد نزدیک است و به نظر می‌رسد در تئاتر رویاها به کار خود ادامه خواهد داد.

* دربی کانتی در لیگ دسته دوم انگلیس، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، با چشم انداز کسر امتیازات سنگین دیگری در فصل آینده روبرو است، و مدیران باشگاه آماده می‌شوند تا در نهایت پیشنهاد دهنده مورد نظر برای فروش باشگاه را معرفی کنند.

* روند وحشتناک جک ناوول، بازیکن انگلیسی راگبی به دلیل مصدومیت ادامه پیدا کرد و انتظار می‌رود که بال انگلیسی پس از بازی آخر هفته گذشته مقابل فرانسه تا ۱۰ هفته از میادین دور باشد.

* سران مسابقات قهرمانی راگبی انگلیس، آژانس رسانه‌های اجتماعی خود را پس از انتشار یک ویدئوی تمسخر آمیز در نرم افزار TikTok برکنار کردند.

* جستجوی انگلیس برای یافتن مدیر عامل جدید برای کریکت مردان پس از اینکه دو رقیب قدرتمند ناتان لیمون و مایک هسون هر دو خود را به عنوان یک گزینه رد کردند، با شکست مواجه شد.

منچستر با برونو به توافق رسید



دیلی میل:

* سران تیم فوتبال پاری سن ژرمن پدرو نتو، وینگر ولوز را به لیست اهداف تابستانی خود اضافه کردند و درصدد هستند تا او را جذب کنند.

* باشگاه تاتنهام درها را به روی ستاره سابق خود "جرمین دفو" باز کرد تا به باشگاهی که پس از تصمیمش برای بازنشستگی در آن تبدیل به اسطوره شده بود؛ بازگردد.

* اشرف حکیمی به اندازه کافی برای موفقیت در پاری سن ژرمن تلاش کرده اما موفق نبوده و حالا کمتر از ۱۲ ماه پس از پیوستن به این تیم؛ به دنبال ترک این باشگاه است.

* توتو وولف ردبول را طعنه زده و مدعی است که ترجیح می‌دهد «این کار را به تنهایی انجام دهد» تا اینکه همیشه با رقبای خود مکس ورشتاپن، کریستین هورنر یا هلموت مارکو کار کند.

* دانیل مدودف تنیسور مطرح روسیه اعتراف می‌کند که نمی‌داند تا چه زمانی می‌تواند با ادامه جنگ در اوکراین، در مسابقات تنیس بازی کند.

سان:

* نیک کندی معتقد است که خرید چلسی "فرصتی است که بار در زندگی رخ می‌دهد." او ثروتمند توسعه دهنده املاک است که ثروت خود را با ساخت خانه برای افراد ثروتمند و ثروتمند در بریتانیا و ایالات متحده به دست آورده است

* کاوه صلح‌کل، گزارشگر ارشد اسکای اسپورت توضیح می‌دهد که به گروه رسانه‌ای عربستان گفته شده است که برای خرید چلسی از رقابت خارج شده‌اند.

* چلسی با دولت انگلیس صبحت خواهد کرد تا ممنوعیت عجیب خود را برای فروش بلیت بازی‌های خانگی در لیگ برتر لغو کند، این اتفاق بخاطر مشکلات آبراموویچ رخ داده است.

دیلی میرر:

* منچستریونایتد برای جذب مانوئل آکانجی مدافع دورتموند سیگنال‌های مثبت قابل توجهی دریافت کرده است زیرا این مدافع همچنان پیشنهادات تمدید قرارداد با بروسیا دورتموند را رد می‌کند.

* اسپانسر باشگاه رویال آنتورپ بلژیک پس از تصمیم آنتورپ برای به خدمت گرفتن مارک اورمارس، مدیر سابق آژاکس، به قرارداد خود با این باشگاه پایان داد، زیرا اوورماس با تعرض جنسی متهم است.

* به آنتونی مهاجم آژاکس گفته شده که اگر می‌خواهد به لیگ برتر برود، باید از رفتار عجیب خود دست بردارد وگرنه در آینده دچار مشکل خواهد شد.

تایمز:

* سه مدعی اصلی خرید چلسی به طور فزاینده ای مطمئن هستند که به زودی در لیست نهایی برای تصاحب باشگاه قرار خواهند گرفت، زیرا کنسرسیوم‌های دیگر قبلاً مطلع شده اند که آنها رد شده اند.

* باشگاه نیوکاسل انگلیس آماده است تا در تابستان با آث میلان برای امضای قرارداد با سون باتمن، مدافع میانی هلندی لیل فرانسه مبارزه کند.

کد خبر 563778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.