مقاصد برتر گردشگری اینستاگرامی جهان معرفی شد

لندن با ۱۵۵.۶ میلیون پست در اینستاگرام و شهر دبی با ۱۴۴ هزار عبارت جست‌وجو در یوتیوب، به ترتیب لقب نخستین و دومین مقاصد اینستاگرامی جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این روزها اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و افراد زیادی از این برنامه، جهت آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و مقاصد دیدنی متنوع جهان استفاده می‌کنند. در واقع عکس و ویدئو، ماهیت سفر است و انتشار آن‌ها برای سایر افراد نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. سایت " Money.co.uk" به تازگی معیارهای رسانه‌های اجتماعی مختلف را تجزیه و تحلیل کرده و زیباترین مقاصد گردشگری اینستاگرامی جهان را معرفی کرده است.

لندن؛ نخستین مقصد اینستاگرامی جهان

سایت Money.co.uk بیش از ۱۰۰ مقصد محبوب گردشگری سال ۲۰۲۱ را از طریق منابع آنلاین بررسی و سپس هشتگ‌ها و عبارات جست‌وجو را تجزیه و تحلیل کرده است تا مشخص کند کدام مکان بیشترین پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام دارد. نتیجه بررسی‌های جدید نشان داد که لندن پربازدیدترین مقصد اینستاگرامی جهان است.

مقاصد برتر گردشگری اینستاگرامی جهان معرفی شد

امتیاز شگفت‌انگیز لندن

پایتخت انگلستان، حدود ۱۵۵.۶ میلیون پست در اینستاگرام، حدود ۱۵۶ هزار عبارت جست‌وجو در یوتیوب و بیش از ۲۸ میلیارد بازدید در نرم افزار تیک‌تاک دارد و امتیاز شگفت‌انگیز ۹.۸۳ را از ۱۰ در "pictureperfect" کسب کرده است. لندن مکان‌های گردشگری شناخته شده و رستوران‌های مجلل زیادی دارد که آن را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین مقصد اینستاگرامی جهان تبدیل کرده است.

جایگاه دبی در پربازدیدترین مقاصد اینستاگرامی جهان

دبی با ۱۴۴ هزار عبارت جست‌وجو در یوتیوب و با کسب امتیاز ۹.۷۷، لقب دومین مقصد اینستاگرامی جهان را از آن خود کرده است. مهمترین و بزرگ‌ترین شهر امارات، دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که دیدن همه آن‌ها به چندین ماه وقت نیاز دارد.

آکواریوم دبی، یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است که ۱۴۰ گونه حیات دریایی در آن وجود دارد. در حالی که افراد مشغول تماشای مرکز خرید دبی هستند، می‌توانند وارد این باغ وحش دریایی شوند و گونه‌های شگفت‌انگیز دریایی آن را مشاهده کنند.

برج خلیفه نیز یکی از بلندترین سازه‌های ساخته دست انسان است. ارتفاع این برج حدود ۸۳۰ متر بوده و نمای بسیار زیبایی از شهر را جلوی چشمان بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

مقاصد برتر گردشگری اینستاگرامی جهان معرفی شد

کد خبر 563685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.