خبر خوش اتحادیه فوتبال انگلیس برای هواداران چلسی

بازی چلسی با تیم فوتبال رئال‌مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور تماشاگران و به میزبانی ورزشگاه استنفورد بریج لندن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی می‌تواند برای همه بازی‌های خارج از خانه، به هواداران خود بلیت بفروشد و بازی‌های خانگی را انتخاب کند.

آن‌ها قبلاً به دلیل تحریم‌هایی که به مالک رومن آبراموویچ تحمیل شده بود، از انجام این کار محروم شده بودند.

در حالی که مجوز اصلاح شده، امکان از سرگیری اکثر فروش‌ها را فراهم می‌کند، -هرچند درآمد حاصل از آن، نه به باشگاه، بلکه به سازمان‌دهندگان مسابقات اختصاص می‌یابد-، بلیت‌های بازی‌های خانگی لیگ برتر به هواداران خارج از لندن، دارندگان بلیت فصلی چلسی و هواداران آبی‌ها که قبلاً صندلی‌ها را خریداری کرده‌اند، به علت تحریم‌ها، به صورت محدود واگذار می‌شود.

حالا چه چیزی برای چلسی مجاز است؟

بر اساس اسناد منتشر شده توسط دولت بریتانیا، چلسی اکنون می‌تواند بلیت‌های تمام بازی‌های خارج از خانه را بفروشد، به هواداران میهمان در خرید بلیت‌های تمام بازی‌ها در استمفوردبریج کمک کند و بلیت‌های بازی خانگی را به هواداران خود در لیگ قهرمانان، جام حذفی و سوپر لیگ زنان بفروشد. این بدان معنا است که دیدار ششم آوریل آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با ظرفیت کامل برگزار خواهد شد.

با این حال، فروش بلیت‌های لیگ برتر به هواداران آبی‌ها همچنان توسط دولت بریتانیا محدود است و درآمد حاصل از آن به سازمان دهندگان لیگ، تعلق می‌گیرد.

«نایجل هادلستون» وزیر ورزش، در بیانیه‌ای گفت: «مایلم از هواداران به خاطر صبرشان تشکر کنم، در حالی که ما با مقامات فوتبال برای ایجاد این امکان همکاری کرده‌ایم. از زمانی که رومن آبراموویچ به دلیل ارتباطش با ولادیمیر پوتین به لیست تحریم‌های بریتانیا اضافه شد، ما به طور گسترده تلاش کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که باشگاه می‌تواند به فوتبال ادامه دهد و در عین حال اطمینان حاصل شود که اثر تحریم‌ها همچنان اجرا می‌شود.»

کد خبر 563656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.