ستاد اسکان قم تا ۱۴ فروردین پذیرای مسافران است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ستاد اسکان شهرداری تا چهاردهم فروردین ماه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در صورت نیاز این افراد در مکان‌های مسقف اسکان داده خواهند شد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید به اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای اسکان از زائران نوروزی و زیباسازی ستاد نوروزی شهرداری قم، اظهار کرد: فعالیت‌های این ستاد از بیست‌وپنجم اسفندماه سال‌جاری به صورت جدی آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰ هزار تخته چادر در بوستان‌های شهر قم با بیش از ۱۲۰ هزار نفر برپا شود.

وی با بیان اینکه با احتساب اماکن مسقف تعداد افراد اسکان‌یافته از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد، ادامه داد: ستاد اسکان‌شهرداری قم تا ۱ چهاردهم فروردین ماه‌جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان‌های مسقف اسکان داده خواهند شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص اینکه تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر برای استقبال و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: بوستان هاشمی‌در منطقه یک، بوستان امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش‌و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز به عنوان آخرین استراحتگاه در نظر گرفته شده است.

آماده‌باش ورزشگاه‌ها در روزهای آینده

وی با بیان اینکه ورزشگاه‌ها برای پذیرش مسافران نوروزی در روزهای آینده در حال آماده‌باش قرار دارند، تصریح کرد: به دلیل برودت و احتمال بارندگی طی روزهای آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضائیان در منطقه چهار و ورزشگاه ظهور در منطقه پنج به همین مناسبت در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند.

جوادیان با تاکید به اقدامات زیباسازی شهر در آستانه سال جدید، گفت: در این رابطه ۲۵ پروژه نورپردازی در شهر قم به اجرا درآمده است که بخش مهمی از آن در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان‌های اصلی نصب شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت و فعالیت بوستان‌های شهر، اظهار کرد: همزمان با سیزدهم فروردین‌ماه تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری فعال است و از شهروندان درخواست می‌شود تا از اقداماتی که ممکن است آسیبی به محیط زیست و فضای سبز وارد شود، خودداری کنند.

کد خبر 563635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.