اقامت ۷هزار و ۵۴۵مسافر نوروزی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری، گفت: هفت‌هزار و ۵۴۵مسافر در تأسیسات گردشگری استان اقامت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز - پنجشنبه چهارم فروردین - اظهار کرد: در هفت روز گذشته هفت هزار و ۵۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشتند.

وی افزود: از این تعداد، اقامت سه هزار و ۳۵۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.

جیلان ادامه داد: براساس آمار تردد شمارهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، طی هفت روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۱۹۶ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۴۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه خودرو با ۱۶۸ هزار و ۶۴۸ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۴۰ هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو با ۱۶۱ هزار و ۷۲۰ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر 563629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.