کوه گشت مسافران بر فراز دژ آتشگاه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از کوه آتشگاه گفت: با توجه به نزدیکی این بنای تاریخی به ستاد نوروزی غرب شهر در این منطقه، گردشگران و علاقه‌مندان به کوه نوردی پس از گذر از ستاد نوروزی به کوه آتشگاه می‌روند و از آنجا مناظر زیبای طبیعی و باغات پر از شکوفه را تماشا می‌کنند.

سید سلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه کوه آتشگاه از یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی اصفهان است که در فاصله هشت کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد، اظهار کرد: محبوبیت این بنا و بازدیدهای بسیار باعث شده است که در کنار این اثر تاریخی بسیاری از رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی ایجاد شود.

وی با اشاره به بوستان زیبای مهر در کنار کوه آتشگاه، افزود: نمایشگاه سرای مهر ستاد هدایت مسافران نوروزی غرب در کنار کوه آتشگاه تلفیقی از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اصفهان، صنایع دستی اقوام مختلف، ارائه محصولات فرهنگی، غرفه کودک و مشاوره افتتاح شده است و از همان ساعات اولیه با استقبال چشمگیر مسافران و شهروندان اصفهانی روبه‌رو شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره بازی‌های خانوادگی و اجرای مسابقه در کنار نمایشگاه سرای مهر شور و حال خاصی را برای مسافران و شهروندان اصفهانی ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال خوب مسافران نوروزی از دو اثر تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه در این منطقه، نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات اصفهان و اجرای برنامه‌های شاد عمو نوروز و حاجی فیروز ساعات خوشی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده باشیم.

کد خبر 563589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.