میزبانی ستاد هدایت غرب اصفهان از مسافران نوروزی

مدیر منطقه۹ شهرداری اصفهان گفت: به منظور میزبانی از مسافران نوروزی که از غرب وارد شهر اصفهان می‌شوند، ستاد هدایت غرب این منطقه مقابل کوه آتشگاه دایر شده و به‌صورت شبانه‌روزی، پذیرای مسافران شهر گنبدهای فیروزه‌ای است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: غرفه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، اسکان و اصناف، پارکینگ خودروهای سواری، نمازخانه و سرویس بهداشتی از خدمات ستاد هدایت غرب به میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به طراحی فضای مناسب و امکانات خوب ستاد هدایت غرب، افزود: در این ستاد سفره هفت سین با نورپردازی خاص، سبد گل، المان‌های گل‌کاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ خودروهای سواری و اجرای برنامه‌های شاد عمونوروز و حاجی‌فیروز، شور و حال خاص و فضای دل‌نشینی را برای ساعاتی که مسافران در ستاد هدایت غرب هستند فراهم کنیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: راهنمایی مسافران برای استفاده از سامانه «اصفهانما» با بهره‌گیری از کیوآرکد، پخش موسیقی و غرفه‌های صنایع دستی، غرفه گردشگری و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آتش‌نشانی، پلیس راهور، اورژانس و نیروی انتظامی از دیگر خدمات ستاد هدایت غرب است.

کد خبر 563588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.