برنامه‌ریزی دانشگاه تبریز برای توسعه روابط بین‌الملل

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز با هدف توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های کشورهای همسایه برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای سال جدید دارد.

سعید شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز اظهار کرد: دانشگاه تبریز در راستای سیاست‌های راهبردی خود مبنی بر توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های کشورهای همسایه، برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای سال جدید دارد.

وی در ادامه گفت: دانشگاه تبریز دائماً در حال برقراری ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همسایه از قبیل ترکیه، عراق، جمهوری آذربایجان، اقلیم کردستان و برخی کشورهای آسیای میانه به شکل برگزاری وبینار و همکاری‌های بین‌المللی است.

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز در رابطه با سفر مسئولان سه دانشگاه برتر کشور عراق به تبریز مطرح کرد: هدف از برگزاری این نشست ایجاد و توسعه همکاری در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی است.

شجاعی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت روابط بین‌الملل دانشگاه‌های برتر کشور عراق، توسط وزارت علوم این کشور مجوز سفر برای مسئولان سه دانشگاه به جمهوری اسلامی ایران صادر شد و مسئولان دانشگاه‌های المستنصریه، بغداد و دانشگاه تکنولوژی بغداد به همراه رایزن فرهنگی کشور عراق در ایران به شهر تبریز سفر کردند. این سفر برای نخستین بار انجام شد و ریاست این هیئت را قائم مقام رئیس دانشگاه بغداد بر عهده داشت.

کد خبر 563566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.