آخرین مرحله از ابتکارات شهر هوشمند در وست‌مینستر

شورای شهر «وست‌مینستر» به‌عنوان بخشی از آخرین ابتکارات شهر هوشمند خود برای دسترسی ساکنان به طیف وسیعی از خدمات محلی، کارت دیجیتالی ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساکنان منطقه «وست‌مینستر» لندن می‌توانند برای دسترسی به طیف وسیعی از خدمات و برخورداری از طرح تخفیف محلی در یک کارت دیجیتال چند سرویسی ثبت‌نام کنند. این کارت یکی از اولین گزینه‌هایی است که توسط مقامات محلی شهر ارائه شده است و قابل استفاده با پورتال جدید «وست‌مینستر من» است.

کارت دیجیتال در حال حاضر دسترسی به خدمات کتابخانه وست‌مینستر و در آینده‌ای نزدیک امکان استفاده از خدمات در مراکز تفریحی را که به پورتال اضافه خواهد شد، فراهم می‌کند. این کارت همچنین با طرح رایگان استفاده از اپلیکیشن «City Save» سازگار است که امکان برخورداری از تخفیف‌ها و پس‌انداز پول در همه مراکز شهری از گالری‌ها تا مراکز فروش غذا و نوشیدنی را ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر وست‌مینستر درباره این کارت دیجیتال گفت: «پورتال جدید وست‌مینستر من، یک مثال کلیدی از نحوه برنامه‌ریزی شورا برای تبدیل وست‌مینستر به یک شهر هوشمند پیشرو در جهان است که مردم در قلب آن قرار دارند و نشان‌دهنده برداشتن اولین گام اساسی ما در سفر دیجیتال است. این پورتال دسترسی به خدمات را ساده‌تر می‌کند و تجربه‌ای مبتنی بر فناوری و سازگار با محیط‌زیست را در کنار سایر کارت‌های موجود در کیف‌پول‌های الکترونیک فراهم می‌آورد.»

آخرین مرحله از ابتکارات شهر هوشمند در وست‌مینستر

وی با اشاره به این‌که لندن پایتخت «فین‌تک» جهان است و ساکنان مرکز شهر آن باید به راحتی در مسیر فناوری حرکت کنند، اعلام کرد که شورای شهر وست‌مینستر مشتاقانه منتظر است تا دسترسی به طیف وسیعی از خدمات، از استخرهای شنا محلی و سالن‌های ورزشی تا سایر فعالیت‌های تفریحی را برای ساکنان شهر فراهم آورد و مردم را تشویق کند تا از بهره بردن از این فضای پیشرفته و مبتنی بر فناوری لذت ببرند.

پورتال «وست‌مینستر من» به‌عنوان یک فضای دیجیتالی واحد طراحی شده است که امکان دسترسی به خدمات شورا را برای ساکنان شهر فراهم می‌آورد. ثبت‌نام در این پورتال برای دسترسی به کارت دیجیتال کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و بازخوردهای به‌دست‌آمده از ساکنان با آن باعث می‌شود خدماتی که ساکنان تمایل دارند، به برنامه اضافه شود و بهبودی آن برای سازگاری با نوآوری‌ها به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

وست‌مینستر من، جدیدترین عنصر از ابتکارات شهر هوشمند برای همه است که توسط شورای شهر وست‌مینستر توسعه یافته است و هدف آن استفاده از فناوری برای توانمندسازی مردم، هدایت نوآوری، بهبود دستیابی به اهداف کربن‌صفر شدن خالص و ارائه تجربیات خارق‌العاده برای ساکنان شهر است.

مدیر ارشد بخش دیجیتال و نوآوری شورای شهر وست‌مینستر گفت: «یک شهر واقعاً هوشمند، نیازهای ساکنان خود را در مرکز طراحی خدمات قرار می‌دهد و برای ما، راه‌اندازی پورتال و کارت دیجیتالی «وست‌مینستر من» این استراتژی را عملی می‌کند. همان‌طور که خدمات جدیدی را به کارت دیجیتال خود اضافه می‌کنیم، امیدوار هستیم «وست‌مینستر من» در راستای منفعت همگان در دسترس‌تر شود. ما هیجان‌زده‌ایم که این پورتال را به روی ساکنان خود باز کنیم زیرا بخشی حیاتی از بلندپروازی‌های شهر هوشمند برای همه است. این پورتال برای استفاده آسان طراحی شده است و ساکنان را قادر می‌کند تا طیف وسیعی از خدمات را با اطمینان و سهولت انجام دهند.»

آخرین مرحله از ابتکارات شهر هوشمند در وست‌مینستر

کد خبر 563557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.