کاراته‌کای المپیکی ایران سهمیه پنجم ایران در بیرمنگام

سارا بهمنیار پنجمین کاراته‌کای کشورمان در بازی‌های جهانی کاراته به میزبانی بیرمنگام آمریکا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اعلام فدراسیون جهانی کاراته، سارا بهمنیار نماینده کاراته کشورمان پس از چهار کاراته‌تای دیگر، سهمیه حضور در بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲ به میزبانی بیرمنگام آمریکا را به‌دست آورد. بانوی خوش‌آتیه کشورمان در المپیک ۲۰۲۲ توکیو نیز به‌عنوان نماینده ایران حضور داشت و عملکرد قابل‌قبولی از خود به‌نمایش گذاشت.

پیش از این فدراسیون جهانی فهرست کامل نفراتی که موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲ شدند را منتشر کرده بود که بر اساس آن ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و حمیده عباسعلی موفق به کسب سهمیه این رقابت‌ها شده بودند.

بدین ترتیب کاراته ایران پنج نماینده در بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲ خواهد داشت که برای رقابت با حریفان و کسب مقام و ایستادن روی سکو تلاش خواهند کرد.

بر این اساس ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴-، سجاد گنج‌زاده ۸۴+، بهمن عسگری ۷۵-، حمیده عباسعلی ۶۸+ و سارا بهمنیار ۵۵- پنج نماینده کاراته ایران در بیرمنگام آمریکا خواهند بود.

به گزارش ایمنا، مسابقات ورد گیمز یا همان بازی‌های جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲، در روزهای هفدهم و هجدهم تیرماه سال ۱۴۰۱ در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود.

کد خبر 563551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.