استقبال مسافران نوروزی از ایستگاه‌های امنیت و سلامت

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از ایستگاه‌های امنیت و سلامت داشته‌اند و این استقبال می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان داشته باشد و در نتیجه منجر به ایجاد روندی نزولی در تصادفات و واژگونی‌ خودروها شود.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایده و اجرایی کردن ایستگاه‌های امنیت و سلامت، حدود ۱۰ سال پیش در استان اصفهان توسط پلیس راه استان کلید خورد و با توجه به استقبال مسافران نوروزی از این طرح، درحال‌حاضر به صورت کشوری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های امنیت و سلامت اقدامات فرهنگی، آموزشی و سنتی متناسب با همان منطقه انجام می‌شود و می‌توان گفت این ایستگاه‌ها خود معرف هستند، افزود: مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از این ایستگاه‌ها داشته‌اند و این استقبال می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان داشته باشد و در نتیجه منجر به ایجاد روندی نزولی در تصادفات و واژگونی‌ها خودروها شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان در رانندگی هرگز به چشمان خسته اعتماد نکنند، خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران نوروزی با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده پلیس هنگام خستگی و خواب‌آلودگی در راه‌ها، از پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های امنیت و سلامت استفاده کنند.

کد خبر 563525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.