استفاده روزانه ۱۰۰۰ مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری

رییس اداره حمل‌ونقل همگانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به سرویس‌دهی خط گردشگری اتوبوسرانی اصفهان به مسافران نوروزی، گفت: روزانه بین ۸۰۰ تا یک‌هزار نفر مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده می‌کنند.

مجید عموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خط گردشگری با مجموع چهار دستگاه اتوبوس از مجموعه باغ فدک به مقاصد پایانه شکوه (به منظور استفاده از حمل‌ونقل ترکیبی)،مجموعه تفریحی ناژوان، پارک کوهستانی صفه، مجموعه باغ گل‌ها به صورت رفت و برگشت است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های خط گردشگری با سر فاصله زمانی ۳۰ دقیقه حرکت می‌کند، افزود: در باغ فدک از طریق سیستم صوتی زمان حرکت اتوبوس به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود که با استقبال چشمگیر آنها روبه‌رو شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل همگانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر اتوبوس به طور میانگین در ساعات پیک بین ۶۰ تا ۷۰ نفر مسافر دارد که اکثر مسافران قصد استفاده از متروی کاوه را دارند تا بتوانند به مرکز شهر برای بازدید از آثار تاریخی شهر و خرید از بازار بروند.

وی ادامه داد: بسیاری از مسافران نوروزی علیرغم داشتن خودروهای شخصی، ترجیح می‌دهند با توجه به ترافیک و شرایط پارک خودرو و یافتن نشانی محل‌های مورد نظر، از اتوبوس گردشگری و مترو استفاده می‌کنند.

عموچی با بیان اینکه برای جلوگیری از سردرگمی مسافران، جابه‌جایی آنها به صورت حلقه گردشگری انجام می‌شود تا در همان ایستگاهی که مسافر پیاده شده است، از همان ایستگاه بار دیگر سوار شوند و به مبدا و محل اسکان خود بازگردند.

وی با بیان اینکه روزانه بین ۸۰۰ تا یک‌هزار نفر مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده می‌کنند، گفت: اتوبوس‌های گردشگری از نوع ۱۲ متری اسکانیا با کیفیت مطلوب سرویس‌دهی به مسافران نوروزی را انجام می‌دهد و استیکر و برچسب ویژه نیز بر روی بدنه آنها مشخص شده است.

کد خبر 563509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.