سرآسیایی گزینه اول ما بود

سرپرست تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز گفت: مجتبی سرآسیایی، گزینه نخست باشگاه فجرسپاسی بود و به دلیل قراردادش با گل‌گهر این انتقال زمان‌بر شد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین جوانی اظهار کرد: پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه و انتخاب «مجتبی سرآسیایی» به عنوان نخستین گزینه سرمربیگری باشگاه، فرآیند مذاکره با باشگاه گل‌گهر سیرجان آغاز شد و از آنجا که وی تحت قرارداد باشگاه مذکور بود، پروسه جذب و معرفی سرآسیایی کمی طولانی شد؛ ولی با همکاری صادقانه مسئولان باشگاه گل‌گهر این اتفاق نهایی شد.

جوانی ضمن تشکر و قدردانی از کلانتری و آروزی موفقیت برای وی گفت: بعد از قطع همکاری با کلانتری، حق طبیعی باشگاه مذاکره با چند گزینه بود ولی با تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، گزینه اول ما سرآسیایی بود که بالاخره این همکاری با حسن نیت وی و باشگاه گل‌گهر صورت پذیرفت.

سرپرست تیم فجرسپاسی ادامه داد: با تصمیم سرآسیایی، تمرینات از روز چهارم فروردین آغاز می‌شود و در ادامه یک اردوی پنج روزه در تهران و یک بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

جوانی گفت: در انتها از همه مسئولان، هواداران و رسانه‌های استان درخواست حمایت داریم تا با ایجاد فضای همدلی و وفاق و با همت و تلاش جمعی، شاهد موفقیت تیم در ادامه مسابقات باشیم.

کد خبر 563499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.