احتمال رسیدن طارمی به بازی با لبنان

یک روزنامه پرتغالی از احتمال اضافه شدن مهدی طارمی، مهاجم پورتو به اردوی تیم ملی ایران پیش از بازی با لبنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی طارمی به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا پیش از بازی پورتو با بواویشتا در هفته بیست‌وهفتم لیگ پرتغال از لیست پورتو خط خورد و باید یک هفته در قرنطینه باشد.

طارمی به دلیل مثبت شدن تست کرونا همراهی با تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با کره جنوبی که پنجشنبه برگزار می‌شود را از دست داد و یکی از غایبان بزرگ این مسابقه است.

تیم ملی ایران بعد از بازی با کره جنوبی بلافاصله به ایران باز می‌گردد و اردوی خود را برای دیدار با لبنان، در شهر مشهد آغاز می‌کند. از آنجا که بازی با لبنان سه‌شنبه هفته آینده _نهم فروردین‌ماه_ برگزار می‌شود و این رقابت‌ها در «فیفادی» است، احتمال دارد طارمی در صورت منفی شدن تست کرونا به ایران بیاید.

روزنامه ojogo پرتغال امروز در گزارشی به وضعیت احتمالی طارمی پرداخت و ماندن وی در پرتغال یا بازگشت به ایران را در گرو تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دانست.

این روزنامه نوشت: «بازیکن ایرانی به دلیل مثبت شدن تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و بازی با کره جنوبی را از دست داد، اما ممکن است در دیدار برابر لبنان بازی کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «از بازی کردن طارمی در دربی برابر بواویشتا به دلیل مثبت بودن تست کرونا ممانعت به عمل آمد و وی بازی با کره جنوبی که پنجشنبه برگزار می‌شود را از دست داد، اما هنوز تضمینی برای نجات وی از بازی بعدی برابر لبنان وجود ندارد. همه چیز به تصمیم دراگان اسکوچیچ بستگی دارد.»

به نوشته این روزنامه، طارمی می‌تواند از روز شنبه آینده و با پشت سر گذاشتن یک هفته قرنطینه، دوباره کارش را آغاز کند.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 563486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.