مدال طلای جام‌جهانی بازیکن منچستر دزدیده شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، چهارشنبه سوم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* اریک تن هاگ روز دوشنبه گذشته، برای استخدام در منچستریونایتد نشستی با سران شیاطین سرخ داشته است. او در فهرست نهایی با تعدادی از نامزدها از جمله مائوریسیو پوچتینو، جولن لوپتگی و لوئیس انریکه قرار دارد.

* انگلیس در حال آماده شدن برای جذب الیوت اندرسون، بازیکن تیم فوتبال نیوکاسل است تا ملیت خود را از تغییر دهد

* سرمربی نیوکاسل، ادی هاو، قول داده که با کالوم ویلسون و کایران تریپیر، بازیکنان کلیدی خود را محتاطانه رفتار کند، زیرا آن‌ها آماده می‌شوند تا پس از مصدومیت خود را به کوران مسابقات برگردانند.

* تیم ملی فوتبال برزیل برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی با مشکل مواجه شد و ادرسون دروازه بان دوم این تیم مجبور به کناره گیری از اردوی سلسائو به دلیل بیماری شد.

تایمز:

* باشگاه لیدز یونایتد انگلیس در حال آماده شدن برای ارائه یک قرارداد جدید و بهبود یافته به کالوین فیلیپس است تا از علاقه وستهم یونایتد و استون ویلا به هافبک انگلیسی خود، جلوگیری کند.

سان:

* آندری یارمولنکو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال وستهام با دلی شکسته اعتراف می‌کند که نمی‌تواند روی فوتبال تمرکز کند زیرا با وحشت جنگ در اوکراین روبه‌رو است.

* تام ریکتس، یکی خریداران احتمالی چلسی، می‌خواهد با هواداران باشگاه ملاقات کند تا آن‌ها را به سمت خود جذب کند.

* گرت ساوت‌گیت به بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس هشدار داده است که کشورهای دیگر می‌خواهند سه شیرها را با شروع سال جام جهانی خود پایین آورند.

* انگلیس به عنوان تیم برتر قرعه‌کشی هفته آینده جام جهانی تأیید شد.

مدال طلای جام جهانی بازیکن منچستر دزدیده شد!



* انگولو کانته، هافبک چلسی به دلایل شخصی مجبور به ترک اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه شد.

* زلاتان ابراهیموویچ سوئدی اعتراف کرده است که به خاطر فکر کردن به بازنشستگی دچار "ترس" شده است.

* زک استفن، دروازه بان دوم و آمریکایی منچسترسیتی، برند لباس خود را برای کمک به بچه‌های محروم راه اندازی کرده است.

دیلی تلگراف:

* یک نظرسنجی عجیب، نشان می‌دهد که بیش از سه چهارم هواداران منچستریونایتد نسبت به وجود "استراتژی روشن" برای بازگشت موفقیت اعتماد ندارند و از نحوه اداره باشگاه ناراضی هستند.

مدال طلای جام جهانی بازیکن منچستر دزدیده شد!



دیلی میرر:

* پل پوگبا، هافبک فرانسه و منچستریونایتد فاش کرد که مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۸ فیفا، یکی از اقلام دزدیده شده پس از سرقتی بود که باعث ترس خانواده‌اش شد.

گاردین:

* تاتنهام دو بند برای خرید دژان کولوسفسکی از یوونتوس به عنوان بخشی از قرارداد قرضی خود برای این هافبک دارد؛ یک گزینه برای خرید ۳۰ میلیون یورویی در تابستان امسال و یک بند خرید اجباری ۳۵ میلیون یورویی در تابستان ۲۰۲۳ در صورت تحقق شرایط خاص.

* کامیلا والیوا، دختر ۱۵ ساله روسی، سی و هفت روز پس از شرایط عجیبش در بازی‌های المپیک زمستانی، به رقابت‌های آخر هفته در سارانسک روسیه بازمی‌گردد، بدون اینکه نتیجه‌گیری آشکاری برای پرونده دوپینگی که بازی‌های پکن را تخریب کرد، در پیش باشد.

دیلی رکورد:

* سلتیک قصد دارد از علاقه لیگ برتری‌ها جلوگیری کند و این هفته قراردادی حرفه‌ای سه ساله به "دنیل کلی"، بازیکن آینده دار خود پیشنهاد می‌دهد.

* تیم فوتبال ساندرلند به استعداد جدید اسکاتلند، "راس استوارت" پیشنهاد جدیدی می‌دهد و بشدت خواهان جذب این بازیکن است.

* پدرو کایسینیا، سرمربی سابق تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند، ممکن است در نقش بعدی خود، حرفه خود را در کشور آرژانتین و لیگ آن، ادامه دهد

خورشید اسکاتلند:

* اسکات براون بازیکن تیم فوتبال آبردین اسکاتلند، در ورزشگاه "ایست اند پارک" در حال تماشای باری تیم پارتیک تیستل، با دانفرملاین، دیده شد.

کد خبر 563460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.