ورزشگاه کوثر منطقه۱۲ میزبان مسافران نوروزی شد

مدیر منطقه۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه کوثر این منطقه میزبان مسافران نوروزی شد، گفت: پیش از آغاز نوروز، سه ورزشگاه برای اسکان موقت مسافران در منطقه۱۲ پیش‌بینی و کلیه امکانات ایمنی، بهداشتی، گرمایشی و سرمایشی برای این ورزشگاه‌ها آماده شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دقایق آغازین شب گذشته (دوم فروردین‌ماه) پس از تکمیل ظرفیت کمپ روباز باغ فدک، بخشی از مسافران نوروزی در ورزشگاه کوثر اسکان موقت یافتند.

وی با بیان اینکه شامگاه دوم فروردین‌ماه در ورزشگاه کوثر حدود ۲۰۰ نفر در ۶۵ چادر اسکان یافتند، افزود: پیش از آغاز نوروز سه ورزشگاه برای اسکان موقت مسافران در منطقه ۱۲ پیش‌بینی و کلیه امکانات ایمنی، بهداشتی، گرمایشی و سرمایشی برای این ورزشگاه‌ها آماده شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: در سه ورزشگاه پیش‌بینی شده در این منطقه برای اسکان مسافران نوروزی، تعمیرات و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و ساخت مکان‌هایی برای آشپزی و ظرف‌شویی در مدت زمان محدودی به صورت اضطراری در دو شیفت‌کاری انجام شد تا فضای مطلوبی برای اسکان موقت مسافران در ایام نوروز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار امکانات عمومی، تلاش شده است برنامه‌های تفریحی متنوعی نیز در برخی از ساعات روز در سه ورزشگاه منطقه برای مسافران برگزار شود.

کد خبر 563457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.