امکانات رفاهی برای مسافران در باغ فدک مهیا شده است

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان گفت: تعمیرات و بازسازی سکوهای چادر، سرویس‌های بهداشتی، آب‌خوری‌ها و ظرف‌شویی‌های مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک در مدت زمان محدودی به صورت اضطراری در دو شیفت‌کاری انجام شد و سعی کردیم این مجموعه را برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز به طور مطلوب آماده کنیم.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه باغ فدک تنها محل اسکان موقت مسافران نوروزی است، از این رو سعی شد تمام زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی مسافران در این مجموعه مهیا شود، اظهار کرد: با توجه به مدت زمان کمی که برای آماده‌سازی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نظر گرفته شد، سعی کردیم مجموعه فرهنگی‌تفریحی باغ فدک را به عنوان یک کمپ روباز برای اسکان مسافران نوروزی تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک، سه‌سال از مدار استفاده خارج شده بود، بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای اسکان مسافران از بین رفته بود و باید در مدت زمان کوتاهی مورد بازسازی و تعمیرات قرار می‌گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه ابلاغیه آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در پایان نیمه اول اسفندماه ۱۴۰۰ صادر شد، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها تعمیرات و بازسازی مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک از ابتدای اسفندماه و پیش از صدور این ابلاغیه توسط شهرداری منطقه هفت آغاز شد.

وی اضافه کرد: تعمیرات و بازسازی سکوهای چادر، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و ظرف‌شویی‌های مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک در مدت زمان محدودی به صورت اضطراری در دو شیفت‌کاری انجام شد و سعی کردیم این مجموعه را برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز به طور مطلوب آماده کنیم.

شاطوری تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک بازگشایی شد و روند مراجعه مسافران از بازگشایی تا به امروز صعودی بوده است.

وی ادامه داد: در اولین شب سال جدید حدود ۲۲۰۰ دستگاه خودرو مسافران جهت اسکان وارد مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک اسکان شد و تعدادی از مسافران نیز به مکان‌های پیش‌بینی شده مانند ورزشگاه‌ها منتقل شدند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اندک برای تعمیرات و بازسازی مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک، در حال حاضر وضعیت این مجموعه برای مسافران نوروزی مناسب است و تلاش همکارانم در دو یا سه شیفت‌کاری سبب شد بتوانیم وضعیت آن به حد قابل قبولی برسد و امیدواریم با نظرسنجی مسافران تا روز طبیعت کم‌وکاستی‌های آن را رفع کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک به‌طور معمول تا پایان فصل تابستان به عنوان کمپ روباز به‌روی مسافران باز است، تلاش می‌کنیم مشکلات این مجموعه را کاهش دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مسافرانی که اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند، ارائه کنیم.

کد خبر 563418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.