انهدام یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان

سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور از انهدام یک باند قاچاق سلاح و دستگیری پنج نفر اعضای آن در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری پنج عضو آن در استان خوزستان خبر داد و در این باره اعلام کرد: چشمان تیزبین و همیشه بیدار فرزندان ملت در این سازمان در اولین روز از تعطیلات نوروزی و در راستای ارتقا امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصدهای هوشمندانه سرکرده یک باند قاچاق سلاح و مهمات در استان را شناسایی کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سرکرده باند مورد نظر با همکاری اعضای آن یک محموله مهمات جنگی را از طریق مرزهای غربی و جنوبی وارد استان کرده و با هدف توزیع در زمان مناسب اقدام به دپو آن کرده بودند.

مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور پس از اقدامات اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه از منازل و مخفیگاه آنها بازرسی و ۵۹ قبضه سلاح شامل (۲۴ قبضه کلت کمری، دو قبضه کلاش، دو قبضه سینالوف، ۳۱ قبضه سلاح شکاری (شامل تک لول ۱۲ قبضه، یک قبضه دو لول و ۱۸ قبضه شورشی) چهار تیغه خشاب کلاش، ۲۸ تیغه خشاب کلت، ۱۲۰ فشنگ جنگی کلاش، ۵۰ فشنگ جنگی کلت ،۱۰ فشنگ شکاری کشف و پنج نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

این اقدام هوشمندانه، بیانگر اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس برای امنیت مردم است و در تحقق این هدف حتی در ایام تعطیل نیز از مجاهدت و تلاش دست نخواهند کشید.

کد خبر 563382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.