افزایش مبتلایان به کووید-۱۹ در اروپا

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در اروپا به دلیل کاهش محدودیت‌ها و پدیدار شدن زیرسویه‌ها، افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آمار ارائه شده حاکی از این است که پس از گذشت بیش از یک ماه از کاهش موارد ابتلاء به بیماری کووید -۱۹، تعداد بیماران در روزهای اخیر در بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. موارد ابتلاء به کووید -۱۹ در غرب اروپا به دلیل کاهش محدودیت‌ها، از بین رفتن ایمنی در برابر بیماری و پدیدار شدن زیرسویه مسری BA.2 رو به افزایش است.

دولت فرانسه از دوشنبه گذشته بیشتر محدودیت‌های کرونایی را لغو کرده است، بنابراین تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید -۱۹ در این کشور بیش از یک سوم افزایش یافته است. در آلمان نیز با وجود اینکه تقریباً ۳۰۰ هزار مورد جدید ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ در روز جمعه ثبت شده است، دولت بیشتر محدودیت‌های کووید -۱۹ در این کشور را لغو کرده است.

دولت ایتالیا نیز رو پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد با وجود افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، همه محدودیت‌های کرونایی تا اول ماه مه لغو خواهد شد. همچنین، در حال حاضر، از هر ۲۰ نفر در بریتانیا، یک نفر به ویروس کرونا آلوده است، اما دولت این کشور نیز آخرین محدودیت‌های سفرهای بین‌المللی را حذف کرده است.

کد خبر 563336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.