انجام ۴۰۰۰ سفر درون شهری در ایستگاه ستاد نوروزی تاکسیرانی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از انجام چهار هزار سفر درون شهر در ایستگاه ستاد نوروزی تاکسیرانی خبر داد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سه روز گذشته چهار هزار سفر درون شهری در ایستگاه‌های ستاد نوروزی انجام شده است، اظهار کرد: این ایستگاه‌ها در اماکن تاریخی و توریست‌پذیر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تاکسیرانان از ابتدای ساعت حضور میهمانان در محل‌های تعیین شده حضور دارند و تا پایان ساعت حضور مسافرین به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: تعداد ۴۰۰ دستگاه تاکسی ویژه در قالب ۱۵ ایستگاه در اماکن تاریخی و تفریحی، در زمینه حمل‌ونقل مسافران نوروزی با برچسب ویژه ستاد نوروزی ۱۴۰۱ فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در داخل تاکسی‌های فعال در ایستگاه‌های پانزده‌گانه، پوشش جداکننده تعبیه شده است، خاطر نشان کرد: تاکسیرانان فعال در این ایستگاه‌ها، واکسینه شده‌اند و ملزم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال بیماری هستند.

پرورش ادامه داد: نرخ کرایه ویژه نوروز با برچسب داخل هر خودرو مشخص شده است و به منظور نظارت بر عملکرد تاکسیرانان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، نظارت بر عملکرد آن‌ها هر روز توسط بازرسان این سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در دو شیفت کاری انجام می‌شود.

وی گفت: ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران نوروزی گفت: همکاران من در سازمان تاکسیرانی با شماره تماس ۰۳۱۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ پاسخ‌گوی میهمانان نوروزی اصفهان هستند.

کد خبر 563331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.