خودرو یا موتورسیکلت را با پلاک تحویل خریدار ندهید/کاهش ۴۰درصدی تصادفات فوتی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: مالکان وسایل نقلیه در زمان فروش، خریداران را ملزم به فک پلاک در مراکز تعویض پلاک کنند، سپس وسیله نقلیه را تحویل دهند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه تعداد زیادی از شهروندان به علت مشکلات حقوقی، نمره منفی، تخلفات و جرایم رانندگی ناشی از واگذاری پلاک ملی به غیر، به مرجع قضائی و پلیس راهور مراجعه و اعلام شکایت می‌کنند.

وی افزود: خودرو یا موتورسیکلت خود را با پلاک شخصی حتی به بستگان درجه یک هم نفروشید و خریداران را ملزم به فک پلاک در مراکز تعویض پلاک کنید.

افزایش ۴۰ درصدی سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان خبر داد و تصریح کرد: علی‌رغم افزایش سفرها، با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی روبه‌رو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امسال با افزایش ۴۰ درصد سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل، روبه‌رو بودیم و با وجود افزایش سفرها با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی روبه‌رو بوده‌ایم.

سرهنگ محمدی از کاهش ۲۰ درصد تصادفات جرحی خبر داد و در توصیه به رانندگان گفت: در ایام نوروز و مسافرت قوانین رانندگی را رعایت کنند، رانندگی تدافعی داشته باشند و با حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

کد خبر 563321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.