طیبی: مسئولان شرایط تحقق شعار سال را فراهم کنند

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال گفت: مسوولان باید با نظارت بیشتر در حوزه دانش‌بنیان و حمایت از تولید داخلی شرایط را برای تحقق شعار سال فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا طیبی با ابراز خوشحالی از اینکه مقام معظم رهبری مانند همیشه بسیار بجا و صحیح نام سال را انتخاب کردند، اظهار کرد: در حال حاضر ضرورت کشور ما توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در تحقق خواسته مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما جهاد دانشگاهی را یکی از الگوهای موفق توسعه دانش‌بنیان می‌دانیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای عمل به فرمان ولایت فقیه داریم امیدواریم سال ۱۴۰۱ سال موفقی برای جهاد دانشگاهی در حوزه تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان باشد.

مسئولان شرایط اجرایی شدن شعار سال را فراهم کنند

طیبی اضافه کرد: با کمک مقام معظم رهبری بودجه بخش تولید دانش‌بنیان افزایش یافته بود و این مساله قطعاً تاثیر بسیاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: البته مسوولان باید شرایط اجرایی شدن خواسته مقام معظم رهبری را فراهم کنند، یعنی اول اینکه نظارت بیشتری بر اقدامات این حوزه داشته و دوم اینکه از تولید دانش بنیان حمایت بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس

کد خبر 563301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.