امکانات ویژه در ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع از جمله غرفه گردشگری و اسکان فرهنگیان برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران همچنین معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه دایر شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: «اتوبان معلم» یکی از ورودی‌های اصلی مسافران به شهر اصفهان است. بر اساس آمارهای سال‌های گذشته حدود ۵۶ درصد مسافران اصفهان از این اتوبان وارد شهر شدند، از این رو منطقه ۱۲ شهرداری «ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر» را در مهمترین ورودی شهر اصفهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ستاد نوروزی در فضایی مناسب با امکانات خوب برای هدایت مسافران طراحی شده است، گفت: در این ستاد با نصب المان‌های متنوع گل‌کاری اعم از سرسره گل، گلدان گل، کلبه گل، قوس گل، چرخ و فلک گل و سفره هفت‌سین ویژه با نورپردازی خاص، فضای دل‌نشینی برای حضور میهمانان نوروزی ایجاد کرده‌ایم.‌

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: در ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع از جمله غرفه گردشگری و اسکان فرهنگیان، برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران و معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه دایر شده است.

باقری با بیان اینکه غرفه منازل استیجاری در ستاد نوروزی شمال شهر دایر شده است و در آن نماینده اتحادیه املاک مستقر شده است تا هدایت و راهنمایی مسافران برای اسکان در شهر را انجام دهند، خاطرنشان کرد: در غرفه اطلاع‌رسانی، با ارائه بروشور و معرفی اپلیکیشن هدایت، راهنمایی مسافران انجام می‌شود.

وی گفت: در غرفه فرهنگی زیر نظر شهرداری، پیام‌های فرهنگی و معرفی مکان‌هایی که مسافران امکان حضور و استفاده از آنها را دارند، به آنها معرفی می‌شود؛ علاوه بر آن دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش‌نشانی و امداد خودرو در ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر مستقر هستند و خدمات مورد نیاز را به مسافران ارائه می‌کنند.

کد خبر 563293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.