تصمیم مهم بانک آمریکایی درباره چلسی/ انگلیس و ایرلند میزبان نهایی یورو ۲۰۲۸؟

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، سه‌شنبه، دوم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* آرسنال آماده است دستمزد ستاره خود، بوکایو ساکا را چهار برابر کند تا او را به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنانش، در تیم حفظ کند.

* ناتان یانگ کومبس، ستاره نوظهور برنتفورد، ساوتهمپتون و کریستال پالاس را در حالت آماده‌باش قرار داد تا او را برای جذب، زیر نظر بگیرند.

* علی‌رغم شکست کووید -۱۹، کریستین اریکسن پس از اتفاق تلخی که در یورو ۲۰۲۰ برایش رخ داد، حالا در مسیر بازگشت احساسی به تیم ملی فوتبال دانمارک است.

تصمیم مهم بانک آمریکایی در مورد چلسی/ انگلیس و ایرلند میزبان نهایی یورو ۲۰۲۸؟

دیلی اکسپرس:

* تیم فوتبال نیوکاسل به آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد در نبرد نقل و انتقالات برای ویکتور اوسیمن مهاجم تیم فوتبال ناپولی ایتالیا پیوست.

* نیوکاسل، یک لیست کوتاه چهار نفره از گزینه‌های نقل و انتقالاتی دروازه بانی خود برای تابستان امسال تهیه کرده است که ظاهراً شامل برند لنو از آرسنال و دین هندرسون از منچستریونایتد می‌شود.

* پس از ورود رئال مادرید به رقابت برای جذب نیکولو بارلا، هافبک تیم فوتبال اینتر ایتالیا، لیورپول در آستانه پنجره تابستانی ضربه نقل و انتقالاتی ضربه بزرگی خورد.

تصمیم مهم بانک آمریکایی در مورد چلسی/ انگلیس و ایرلند میزبان نهایی یورو ۲۰۲۸؟

دیلی میل:

* تیم فوتبال اینترمیلان، در پنجره نقل و انتقالات، علاقه‌مند به جذب ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد به عنوان یک جانشین برای الکسیس سانچز است.

* تیم فوتبال لستر انگلیس، به لیست باشگاه‌هایی پیوسته است که چوکووبوک آدامو، مهاجم ردبول سالزبورگ را دنبال می‌کنند و علاقمند به جذب او است.

* کایران تریپیر و کالوم ویلسون دو بازیکن تیم فوتبال نیوکاسل که درحال حاضر مصدوم هستند، امیدوارند تا پایان ماه آوریل به میادین بازگردند.

* طبق گزارش‌ها، مایک دین آخرین فصل خود را به‌عنوان داور وسط در بازی‌های لیگ برتر می‌گذراند و از فصل بعد به‌عنوان کمک داور ویدئویی (VAR) به‌صورت تمام وقت در نقش داور حضور خواهد داشت.

دیلی تلگراف:

* کشورهای انگلیس و ایرلند در این هفته به عنوان میزبان یورو ۲۰۲۸ تأیید می‌شوند زیرا هیچ رقیب پیشنهادی قبل از مهلت روز چهارشنبه ظاهر نشده است.

* کریس ووکس، ستاره کریکت باز، احتمالاً پس از تحمل یک زمستان طولانی و آزمایشی از سومین سری تست‌های سرنوشت‌ساز وست هند کنار گذاشته می‌شود.

تایمز:

* تیم فوتبال اورتون، دومینیک کالورت لوین را در یک برنامه تمرینی سخت قرار می‌دهد تا او را به آمادگی کامل قبل از سقوط خود به چمپیونشیپ انگلیس برگرداند.

تصمیم مهم بانک آمریکایی در مورد چلسی/ انگلیس و ایرلند میزبان نهایی یورو ۲۰۲۸؟

دیلی میرر:

* گرت بیل اعلام کرد که با وجود ترس از مصدومیت دوباره، ۱۰۰ درصد آمادگی خود را برای شروع پلی‌آف جام جهانی و کمک به کشورش ولز، در این هفته اعلام کرده است.

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در برزیل، منچستریونایتد در حال بررسی پیشنهاد پیشنهادی تابستانی برای جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون است.

* منچستریونایتد در نظر دارد اندی اوبویل از کارمندان سابق باشگاه لیورپول را به عنوان معاون مدیر تیم فوتبال خود منصوب کند.


گاردین:

* گروه Raine، (بانک ایالات متحده) که فروش چلسی را مدیریت می‌کند؛ در صورتی که روند در ۴۸ ساعت آینده به آرامی پیش برود، ممکن است در موقعیتی باشد که پیشنهاد دهنده ترجیحی خود را تا پایان این هفته برای تأیید به دولت ببرد.

* اتحادیه فوتبال راگبی پس از ادعای اینکه انگلیس تحت هدایت ادی جونز در طول شش ملت پیشرفت کرده است، به عدم صداقت متهم شده است.

کد خبر 563283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.