۸۷۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن، ۸۷۰ هزار واحد اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن ۸۷۰ هزار واحد برشمرد و اظهار کرد: ۵۴۰ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های حمایتی مسکن از قبل وجود داشت که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود و وارد فاز اجرا شدند؛ در مرحله جدید نیز عملیات اجرایی ۳۳۰ هزار واحد آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون اراضی ۹۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است که در این اراضی تأمین شده ۳۳۰ هزار واحد کلنگ‌زنی شده‌اند و در مرحله صدور پروانه، تهیه طرح، انتخاب سازنده و پیمانکار هستند تا وارد فاز اجرایی شوند.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث چهار میلیون واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دستور کار دارد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، تاکنون اراضی بالغ بر یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تأمین شده و اراضی دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده و در مراحل بررسی برای تغییر کاربری و یا الحاق به محدوده قرار دارد.

کد خبر 563264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.